Onze-Zuid-Amerikareis.reismee.nl

Naar de indianenmarkt in Tarabuco

Om 9.00 uur in de bus op weg naar de markt in Tarabuco. Een Indianenmarkt waar voornamelijk textiel te koop is. Dus wij wilden daar wel wat geld uitgeven! Tegen 10.15 uur kwamen we in het dorp aan en gingen wij aan de wandel. Alles was zeer kleurrijk, een fantastisch gezicht, echt fotogeniek, maar er was gevraagd om geen foto's te maken en daar hielden we ons aan. Wel zijn we aardig geslaagd met een aantal leuke inkopen! Na een tijd over de markt geslenterd te hebben, vonden wij het wel goed. We hadden een plekje gezocht in de schaduw op het plein en konden alles eens goed bekijken. Na een heerlijke lunch met live muziek en dans reden we weer terug naar Sucre, waar we tegen 4 uur weer aankwamen. Even heerlijk op de patio van het hotel gelezen en met de groep s'avonds uit eten in een Boliviaans restaurant, genaamd Florin en gerund door een Nederlander. Je kon er zelfs jenever en gehaktballen kopen. Het eten was heerlijk en het werd een heel gezellige avond!

marjo

Heerlijk om die verhalen te lezen, wat een belevenis ben benieuwd naar al die foto"s

Maud

Zo te lezen hebben jullie het super. Geniet er nog goed van. Dikke kus en knuffel van ons!