Onze-Zuid-Amerikareis.reismee.nl

Aankomst Buenos Aires

Na een lange reis van 13 uur zijn we in Buenos Aires aangekomen. Op het vliegveld maakten we kennis met de groep. Deze bestaat uit 12 personen, 3 stellen en 4 alleen reizende mannen en wij. Het duurde even voordat de gids en de bus er was, maar twee uur na aankomst reden we richting hotel, wel in de stromende regen. En dat bleek de hele dag zo door te gaan! Een grote tegenvaller want vorige week was het nog 26 graden en nu nog maar 15! Nadat we de bagage in het hotel hadden gebracht gingen we verder met het programma! Een wandeling door B.A. in de stromende regen! Niet wat wij gehoopt hadden! Vanavond uit eten in een restaurant om de hoek. Wel lekker gegeten en op tijd naar bed. Dit omdat we afgelopen nacht in het vliegtuig al slecht geslapen hadden!

Britt

Je moet maar zo denken: dan is de overgang vanuit Nederland ook niet zo groot... :-)
Ziet er in ieder geval prachtig uit! Is het eten lekker? Geniet meiden, geniet!! X

Gert

Jullie goedlachse profielfoto belooft in elk geval veel goeds! Regen of niet. En de reis is nog maar net begonnen. Heerlijk, zo'n vakantie in het vooruitzicht. Veel plezier!