Onze-Zuid-Amerikareis.reismee.nl

Weer thuis

Dag allen,

Na een reis van 27 dagen zijn we weer thuis! En wat was het een indrukwekkende reis, heel bijzonder en erg mooi. Echter soms ook erg vermoeiend!

Afgelopen vrijkdag zijn we naar Lima, de hoofdstad van Peru, gevlogen. Daar hebben we nog wat sightseeing gedaan en 's avonds met de groep een afscheidsetentje gehad. Zaterdag konden we nog even door Lima slenteren en hebben we een kijkje genomen bij de Grote Oceaan! Tegen half 6 naar het vliegveld en tegen 9 uur vertrok het vliegtuig richting Amsterdam. We kwamen 15.00 uur lokale tijd aan in het koude natte kikkerlandje! En toen, tja vlug naar huis zat er niet in, want de NS was weer eens bezig met werkzaamheden. Tegen 7 uur kwamen we eindelijk in Enschede aan, waar Selma en Marcel ons opwachtten en naar huis brachten.

We hopen dat jullie onze verhalen met veel plezier gelezen hebben. Het geeft een indruk van al datgene wat we gezien en beleefd hebben. Binnenkort sluiten we de reislog, dus als je nog wilt reageren dan kan dat nog.

Heel veel groeten en tot gauw van Geke en Elly

Maud

Welkom thuis!!!

erna

welkom thuis en bedankt voor de mooie verhalen en foto's.

Gert

Welkom thuis! Ik heb jullie verhalen scansgewijs gelezen (was zelf natuurlijk ook even weg, dus had wat in te lopen). Wat een geweldige reis niet? Heb er zelf ook mooie herinneringen aan, al is het alweer 21 jaar geleden. Ik hoor de verhalen nog wel een keer. Rust lekker uit van de reis en... geniet vooral na! Liefs en groeten van Gert